AMIRAH H A W A ♥ ;
ABOUT ENTRY FLAVORS REFRESH +FOLLOW HOME
Happy Birthday Hawiey! ♪
Friday, May 6, 2011 • 11:09 AM • 3 comments




Alhamdullilah. Kelmarin, dengan rasminya, dah 16tahun aku menghirup nafas di muka bumi ini.
Tak banyak peristiwa yang berlaku sempena hari jadi aku yang ke 16 ni.
Kalau masa kecik-kecik dulu, adalah buat party kecil-kecilan. Haha.
Tetamunya tak lain tak bukan rukun tetangga, jiran-jiran rumah sebelah. Haha.


Masa kekecik dulu, selalu pikir nak cepat tua, cepat besar, cepat matang, cepat dewasa.
Bila dah besar panjang ni, rasa menyesal pula kata camtu. Rasa nak balik ke waktu kekecik dulu, memuda mudi dulu pulak.
Bila dah umur meningkat ni, baru lah sedar tinggi rendah bumi ni.
Baru tahu betapa lama kejapnya kita tinggal di bumi ni. Kan kan ?


Hari jadi aku kelmarin, 5 May. Tapi baru hari ini nak buat entry. Dasyat pemalas kan walaupun aku punya masa banyak untuk meng-update.
Pape pon, aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada sesiapa yang wish birthday aku di facebook, dan tak lupa juga melalui public phone aku. Aku tak ada masa nak balas wish tu, ter-amat sibuk hari ni. Ke hulu ke hilir. Haha.


Aku tunggu seseorang tu wish aku, punya lama aku menunggu.
Tapi kan kata orang ' penantian suatu penyiksaan '.
Tunggu punya tunggu, akhirnya orang yang sangat-sangat aku tunggu dan berharap untuk wish birthday aku tu pun, wish jugak ! Waaaahaaa. Rasa nak nangis laa pulak.




PASTFUTURE



Hate me? Click here.






www.reliablecounter.com





WELCOME ;


Amirah Hawa. 22 years old. Kuala Lumpur.

Advertorial ll Product Review ll Events

 photo fb-t_zps1328608a.png  photo twitter-m_zps4bdc2ed3.png  photo etsy11_zps7384d8a3.png

 photo etsy-g_zpsc410ae68.png  photo mail-o_zpsbdecab00.png

FOLLOWERS ;






CHIT CHAT ;



empty ;

empty


FEATURED ;

Majalah REMAJA 1 September 2011
 photo 310184_10150295658630902_49858780901_7782249_7975350_n_zpsba306029.jpg


ARCHIVE ;

Penyakit Itu Penghapus Dosa.
Islam Dihina Lagi.
Fenomena Hantu Kak Limah.
Hawiey Nak Berhenti Berblog.
Fenomena Doodle Dodol.
Moral Blogger Malaysia Rendah.
Miss Malaysia Pondan?
Doodle Art Theft !
Kejohanan Balapan & Padang MSSD.
Planet Baru - Kiamat 2012 ?