AMIRAH H A W A ♥ ;
ABOUT ENTRY FLAVORS REFRESH +FOLLOW HOME
Miss Malaysia Pondan?
Monday, April 4, 2011 • 8:39 PM • 3 comments





Astaghfirullahalazim !
Mengucap panjang aku bila tengok benda haram jadah ni.
Benda ni dah lama, dalam tahun 2010, tapi persoalan sekarang ni, patut ke benda-benda ni berlaku?
Oh tidak. Tidak sama sekali. =.=


Malah, yang lebih mengejutkan serta boleh buat kita mampus tercekik bila pemenang untuk Miss Malaysia Pahang 2010, Nur sajat itu memiliki wajah yang lebih jelita dan cantik serta potongan badan yang jauh lebih menawan dan hebat berbanding Nadine Ann Thomas iaitu pemenang bagi Miss Malaysia Universe 2010.
Turut dikatakan juga Nur sajat selayaknya menggantikan Nadine ke Las Vegas pada pertandingan Miss Universe 2010 yang lepas.


Boleh kata, si Nur Sajat punya potongan badan, wajah dan segala-galanya memang mengalahkan mana-mana  wanita lah. Err. Erra Fazira, dan Zahnita Wilson tak masuk list ye? Lalala~


Haha. Aku pun baru habis tengok video di atas tu.
Tergelak aku kejap dengan seekor beruk mak nyah seorang manusia yang cakap
" konsep saya ialah konsep minangkabau bertanduk ye? Sebab nak tanduk peserta-peserta lain. "
Hahaha. Aku gelak guling-guling. Lawak gila.
Dengan suara merdu gemersik gitu, caya lah para peserta ! HAHA.


Mak kau ! *terkejut
Aku Google Googling tadi search gambar Abang , errr, eh eh Kakak, ehh, errr  Nur Sajat, yang hebat tip top ni.
Dan, whooooooaaaaah. Memang cantik sangat dowh. Mereng gila aku kejap tadi.
Memang cantik mengalahkan perempuan semulajadi.






PASTFUTURE



Hate me? Click here.






www.reliablecounter.com





WELCOME ;


Amirah Hawa. 22 years old. Kuala Lumpur.

Advertorial ll Product Review ll Events

 photo fb-t_zps1328608a.png  photo twitter-m_zps4bdc2ed3.png  photo etsy11_zps7384d8a3.png

 photo etsy-g_zpsc410ae68.png  photo mail-o_zpsbdecab00.png

FOLLOWERS ;






CHIT CHAT ;



empty ;

empty


FEATURED ;

Majalah REMAJA 1 September 2011
 photo 310184_10150295658630902_49858780901_7782249_7975350_n_zpsba306029.jpg


ARCHIVE ;

Doodle Art Theft !
Kejohanan Balapan & Padang MSSD.
Planet Baru - Kiamat 2012 ?
flavors.me - senarai networks?
pink-nya !
pendakap gigi - keperluan atau trend ?
valentine's day VS maulidur rasul.
aku dan high heel !
jom cakap pasal jodoh !
happy arnab chinese new year !