AMIRAH H A W A ♥ ;
ABOUT ENTRY FLAVORS REFRESH +FOLLOW HOME
geram nya !
Wednesday, January 19, 2011 • 9:58 PM • 0 comments



yee. memang saya tengah sakit hati dengan benda si facebook nih.
geeeeeraaaam sangat. geram + sakit hati sebab sistem dia ter- automatickan menjadi profile layout yang baru yang memang tak disenangi sesiape tu.
paling tak best, yang gambar kecik yang tah pape tu. geraaaaam sangat laaa.
kalau buleh ditukar gambar kecik tu pom dah cukup baik laa aku rasa. hish. geram gile niey. hish.
rasa nak sepak benda laa. hish.





hmm. facebook makin mem-boringkan aku sekarang.
oihh. dulu, kalau tak bukak walau pun seminit, rasa macam meng-gelabah gile.
peluh tak berhenti-renti keluar tau. habis basah baju, siap berlendir-lendir lagi. wahaha.


esok hari terakhir persekolahan dalam minggu ketiga ni.
aku agak terkejar-kejaran dengan penolong kanan ko-kurikulum tadi sebab aku ada buat beberapa kesalahan. wahaha.
bangga pon ade jugak sebenarnya. ;D
aku pakai baju sukan dan aku sepatutnya pakai kemeja Briged Bakti.
kesalahan kedua, aku pakai selipar - bukan pakai kasut macam selalu. wahaha.
aku tak ade sebab yang munasabah nak bagi sementelah kasut aku elok-elok saje tersadai di rumah.
ketiga, aku TERbawak handphone pulak. memang termain kejar menggejar ah.
nasib baek aku pandai melencong sana sinun. hoho.
bijak, memang bijak. wah.


dah lewat laa. aku nak tido laa.
esok sekolah. hari sabtu nie pom sekolah, ganti untuk raya cina.
byebye.


PASTFUTURE



Hate me? Click here.






www.reliablecounter.com





WELCOME ;


Amirah Hawa. 22 years old. Kuala Lumpur.

Advertorial ll Product Review ll Events

 photo fb-t_zps1328608a.png  photo twitter-m_zps4bdc2ed3.png  photo etsy11_zps7384d8a3.png

 photo etsy-g_zpsc410ae68.png  photo mail-o_zpsbdecab00.png

FOLLOWERS ;






CHIT CHAT ;



empty ;

empty


FEATURED ;

Majalah REMAJA 1 September 2011
 photo 310184_10150295658630902_49858780901_7782249_7975350_n_zpsba306029.jpg


ARCHIVE ;

Result PMR ?
happy korban !
OXCEL Youth Leadership Programme With Malaysian As...