AMIRAH H A W A ♥ ;
ABOUT ENTRY FLAVORS REFRESH +FOLLOW HOME
Malaysia's Next Top Blogger!
Tuesday, May 3, 2011 • 5:55 PM • 2 comments


Hey girls, do you have what it takes to be the next Malaysia's top female blogger2011? More details coming soon, this contest should be a fun way to show off your true personality and most importantly your blog & get a chance to win a great+ exclusive prize!! Feel free to spread the word around as every little bit helps, Thank You!! by Sandra Azwan


Salam 1 Malaysia, 1 Blogger.
Dan hello, selamat petang semua-semua orang.


Wohooo! Siapa yang tak kenal Sandra Bullock, eh eh tak, Sandra Azwan si pereka fesyen yang cuteee sangat tu, sila terjun longkang okeh?
Sandra Azwan adalah salah seorang pereka fesyen yang berbakat besar dan ber-nama di Malaysia.
Beliau sekarang sedang membuat perancangan yang rapi, tentang satu anugerah yang bagi aku, suatu tindakan yang cukup berani untuk tampil dan buat anugerah ni.


Contest ni hanya untuk kaum hawa saje. Kaum Adam, sila pergi main jauh-jauh, ok?
Dan yang pasti, aku ni memang lah tak layak.
[ nanti saya bayar RM100 ye Sandra Azwan? Wekkkk. :P ]
Entah apa kriteria beliau nak pun tak tahu lah. Aku ni siapa lah nak masuk contest macam ni.
Sekali dia suruh posing gaya Itik kang, hah, memang gasak lah Cik Yuyu Zulaikha, Cik Epal, Cik Hanis Zalikha, Cik Fatin Liyana, dan mana-mana Cik lagi lah.


Oh. Dan, jom lah ramai-ramai kita heboh-hebohkan pasal benda ni.
Wah. Mesti ramai yang dah bersemangat kan nak mengikuti proses perkembangan peng-anugerah-an ni.






Akhir kata dari Hawiey, INGAT ! Semangat tu penting. Blogging bukan semata-mata untuk famous. Tapi kepuasan diri tu perlu ada supaya kita rasa puas dengan diri sendiri. Alright kawan-kawan? Heee~


PASTFUTURE



Hate me? Click here.








WELCOME ;


Amirah Hawa. 20 years old. IIUM, Gombak.

Advertorial ll Product Review ll Events

 photo fb-t_zps1328608a.png  photo twitter-m_zps4bdc2ed3.png  photo etsy11_zps7384d8a3.png

 photo etsy-g_zpsc410ae68.png  photo mail-o_zpsbdecab00.png

FOLLOWERS ;






CHIT CHAT ;



ASK.FM ;



FEATURED ;

Majalah REMAJA 1 September 2011
 photo 310184_10150295658630902_49858780901_7782249_7975350_n_zpsba306029.jpg


ARCHIVE ;

Royal Wedd - Jangan Terlalu Obses
Islam Dihina Lagi.
Fenomena Hantu Kak Limah.
Hawiey Nak Berhenti Berblog.
Fenomena Doodle Dodol.
Moral Blogger Malaysia Rendah.
Miss Malaysia Pondan?
ABPBH Live Streaming.
Ulang Tahun Ais Krim Sundae.
Doodle Art Theft !