AMIRAH H A W A ♥ ;
ABOUT ENTRY FLAVORS REFRESH +FOLLOW HOME
Planet Baru - Kiamat 2012 ?
Thursday, March 24, 2011 • 11:14 PM • 0 comments




Sedang aku seronok ber-blogwalking tadi, terjumpa pula satu web yang menyediakan perkhidmatan

" Tiket Penerbangan  ke Dunia Baru pada Hari Kiamat 2012 ? "








Whathehell? Kejadah ape ni?
Pergerakan Freemason ke ape?
Ni, ni. Korang yang tengah baca ni tak payah mengada-ngada nak beli tiket tu pula.
Eh. Ada orang nak beli ke? Pfft. -.-''


Orang yang buat web ni tersangat lah terpengaruh dengan filem 2012 mungkin?
Ni mesti kerja Yahudi jahanam. Tak pasal-pasal aku naik angin hari ni.
Dah lah aku memang tengah naik angin kes adik aku tak bagi makan cupcake dia.
Tahu lah hari jadi dia hari ini. Kongsi sikit tak boleh ke?
Eleh. Ingat aku mengidam kempunan sangat?
Aku boleh buat sendiri beli la !


Freemason adalah satu pertubuhan persaudaraan yang muncul dengan asal-usul yang kabur antara akhir abad ke-16 dan awal abad ke-17. Pertubuhan ini kini wujud dalam berbagai-bagai bentuk di seluruh dunia, dengan keahliannya dianggarkan sebanyak sekitar lima juta (termasuk sekitar 480,000 orang di England, Scotland dan Ireland sahaja, serta lebih kurang dua juta orang di Amerika Syarikat). Pertubuhan Freemason yang wujud dalam pelbagai bentuk berkongsi prinsip dan pandangan moral dan metafizik yang sama, lazimnya mereka berkongsi kepercayaan kepada satu Makhluk Agung (Supreme Being).


Korang, korang jangan lah taksub sangat dengan benda ni.
Semua ni tahyul, khurafat, sihir, ok? Dan ianya hanyalah rekaan semata-mata.
Siap dengan pakej-pakej bagai. Eii.
Ni lah contoh manusia yang tak bertauliah, tak bertamadun.
Yahudi ni memang bijak, tapi boleh juga jadi bengap. Kan, kan?


Daaaan, sekiaaaan dari saya untuk malam ini. Letih seyh.
Buat kerja tak berhenti sejak dua menjak ni. -.-'


Ohh. Sampai situ saje lah dosa untuk hari ini. Opps. -.-''


PASTFUTURE



Hate me? Click here.








WELCOME ;


Amirah Hawa. 20 years old. IIUM, Gombak.

Advertorial ll Product Review ll Events

 photo fb-t_zps1328608a.png  photo twitter-m_zps4bdc2ed3.png  photo etsy11_zps7384d8a3.png

 photo etsy-g_zpsc410ae68.png  photo mail-o_zpsbdecab00.png

FOLLOWERS ;






CHIT CHAT ;



ASK.FM ;



FEATURED ;

Majalah REMAJA 1 September 2011
 photo 310184_10150295658630902_49858780901_7782249_7975350_n_zpsba306029.jpg


ARCHIVE ;

Contest Beautiful Eyes by Tennielicious.
Blogger Finally Gets An Overhaul.
flavors.me - senarai networks?
pink-nya !
oh, oh dan oh ! FACEBLOG?
pendakap gigi - keperluan atau trend ?
valentine's day VS maulidur rasul.
aku dan high heel !
jom cakap pasal jodoh !
whatthe? apa, betul ke? oh, iya?